LEDERSKABSPRAKSIS
Overordnede Marketing- og Product Management-Ansvarlige på strategisk niveau i internationale virksomheder
Deltagerprofil
- Din virksomhed er international og multikulturel.
- Du har indflydelse og leverer på strategisk niveau.
- Du og din organisation tilstræber verdensklasse.
- Du har medarbejdere.
Gruppeprofil
Gruppen er fortrolig og forpligtende og består af ledere, som er overordnede marketing- og product management-ansvarlige, har et fællesskab for så vidt angår ovenstående udfordringer og et ønske om virksomhedsstrategisk tilgang, men ellers er forskellige med hensyn til branche, alder, køn og baggrund.
Mødeomfang og -frekvens
Gruppen mødes fire gange årligt: To gange til døgnseminarer og to gange til heldagsmøder hos deltagerne.
Gruppens arbejde
Den gennemgående bestræbelse er at skabe et puste-, inspirations- og refleksionsrum for fortroligt samspil. I det forum udfordrer deltagerne sig selv og hinanden med udgangspunkt i deres egne væsentligste udfordringer. Fokus er, at den enkelte får udbytte i form af værdifuldt input både til udviklingen af eget lederskab og til den overordnede forretnings-, organisations- og produktudvikling.
Mødeplanlægning og temaer
For at sikre aktualitet og relevans fastlægges dagsordenerne fra møde til møde.
På hver session bliver der desuden afsat tid til gensidig sparring, hvor deltagerne i mindre grupper giver hinanden nye perspektiver og alternative vurderinger af vigtigt og ikke-vigtigt på aktuelle og handlingskrævende ledelsesmæssige udfordringer.
Facilitering
Peter Nicolaisen faciliterer gruppen.
I gruppen er Peters rolle og ansvar deltagersammensætningen i overensstemmelse med ovenstående kriterier, alt det praktiske, afviklingen af møderne og bidrag med ekspertviden inden for ledelsesområdet.
Pris inkl. ophold og forplejning på døgnmøderne er kr. 30.850 ex moms.